bad thing happen selepas pengilan (kenduri)

Hey kawan² . Pada hari ahad aku pegi pengilan dengan kawan² aku . EP ! Jangan pikir kami datang tidak ada jemputan . Ada² , kami bukan mcam budak sekarang . Orang takda ajak pengilan . Tang tiba jerr nak datang makan . Bagi malu jerr . Kami datang ke pengilan tuu . Bukan nak makan jerr . Nak cuci pinggan . Biasa lerr , orang bujang kan ? Sebelom cuci pinggan dulu . Kami makan laaa . Daging kerbau sedap . Baru kami start cuci² . Then , orang ajak makan lagi . So , makan lagi laaa . Rezeki jangan ditolak . Hehehe . Pastu , cuci pinggan lagi . Lelah laaa . Dia orang ajak makan lagi ! So , bak kata melanau ( Ibek lah alom ! ) Hahaha . Sambung balik cuci pinggan . Lepas dh habis cuci pinggan . Kami dapat towel free . Hahaha . Okelah tu daripada tak dapat papa . So kami dan kawan² ku balik laaa . At 1am pagi tadi ! Aku terbangun ! erghhh ~ Sakit perut laaa . So pegi jamban . Cirit birit ! Adoi ! . Lepas tuu . Sudah settle . Masok balik dlm bilik tidur . Tak sampai seminit . Sakit perut lagi ~ Adoiiiii . Msok lagi jamban . 9 kali aku masok jamban . Memang sakit perut lh sampai aku menangis . Sampai pukol 4am baru aku boleh tidur . Pukol lima bangun lagi . Sakit perut ~ Itulah pengajaran . Jangan bedulur sangat makan . Bak kata melanau " Luk lah bedulur gik penyak "

No comments:

Post a Comment