Makan² [ kedai di tepi jambatan kampung baru ]

Hello kawan² . Hari ini tadi aku and family aku going out to see a movie . Sepatutnya pegi hari ahad . Disebabkan hari ahad tu maki nak menebas rumah kami di facetwo . So , tengok hari ni lah . And klua lah kami hari ini . Bertolak dari rumah pukol 6 lebih camtu lahh . Movie yang kami tengok nie is "The Green Hornet" . Kami berlima family tuu jer yang tengok crita tu ! Takda orang lain . Movie tu memang best . Tapi sound dia tak best . Skejap dalam sekejap besar bunyi . Ish² . Pukol 8:56 sudah movie tuu abis . Nak pegi mall . Nak survey DSLR . Tapi tak jadi laaa . Akhir sudah jam . So , terus pegi makan lah . Pegi kedai makan kt tepi jambatan . Aku pun tak tau apa nama kedai tuu . Makan jer lah . OH ! I found my old friend Mizlam . Kalau dia masih remember aku . Tak kesah lah . I order what ? Macam biasa ler . Nasi goreng ayam and green tea ~ ummmm :) 






NYUMMMMM ~ So² YUMMY ! Wait guys . This is before .



This is after ! Wah ! Why im so hungry maaa . That ayam penyet is my mother pun . Dia tak makan so aku makan laaa . Hahaha . Abis semua .That green tea , Nasi goreng ayam , and my mother ayam penyet . Hahaha . What a great day :)



Muka kepuasan and kekenyangan aku . Sakit perut time tu . Tak berani nak pakai jamban kedai tuu cause takut org ngintip . Hahaha Paloy ! That all guys !

-take care-

No comments:

Post a Comment