ingin² mok menjadi PHOTOGRAPHER

Hello geng ! So , aku tgga rami dah miak mok jadi photographer kinek tokk . aku pun mok juakkkk nak ? tapi aku still noob . gik masih sakai gk . hahahaha . xdala , aku ada la ckit²  pande pake dslr . So , aku pun dslr . well actually it my dad's pun lah . that mean aku pun juak nak ? hahahaha . dslr kmk org tok jenama biasa jak . x mahal²  bah . xda duit nak meli . hahahaha . kmk org pun Canon eos 60d . *biase jerr tuu . aku pande main dgn shutter speed , aperture ngn iso nya jak and nak tulis nama pake lampu yaa . ya dpat juak aku . hahaha . torg boh d kira nak ? mestilah dpat . So , I've been thinking about my nama untuk diletak di dalam setiap gmbr yg diambil aku . hummmmm . Awong photographer  ? ummmm , nope . blom masok jdi photographer punn . aku ngegah juak bhaaa nak jadi photographer . Areesha artwork ? oke juak . boleh tahan oh ? hahahaha . okay set ! aku angkh nama di setiap pic ku mesti ada Areesha artwork . SET !

No comments:

Post a Comment