obsessed to call of duty black ops =.=

hello kawan - kawan and readers ! for the PlayStation3 players mesti suka baca post tokk . lately kan , dalam cuti nie . straight aku memang takda belaja . accept for doing my kerja khusus lah . itu pun belom siap jugak ! haiyaaa . time cuti tokk . nang game ajak dalam otak I . Ishhh . HANTU game lah katakan right ? nang main game jak jak keja . ahhh . i cannot stop lahh ! dah nama nya obsessed right ? okay , game nak molh ku sikpat stop lah game di bawah tuuuu .


bodoh nyaa game nie ! terlalu kacak ! asal aku nak stop main . game itu dapat menarik perhatian aku lahhh . bodo nak ? kadang - kadang sampe kol limak main . my mother always marah ngan aku . agik juak aku main . itu dah kurang ajar tidak dengar cakap mama kan ? aku sebenarnya boring tokk . sikda papa nak di post . so post entry paloy lah nak org sik perlu tauk . sapa - sapa nak baca ya okelah . hahahaha . bah , that all lah for this topic . 

p/s mun torg ada tgga [MSIA]Areesha dlam COD black ops . aku lah yaaa . jaga - jaga torg . hahaha .


No comments:

Post a Comment