about me :D

hello, banyak post yang aku sudah buat. banyak kah? okelh, banyak post yang aku sudah post. tapi aku tak pernah post pasal aku. yeah, hari ini aku nak cerita sikit pasal aku.

(about me)
hello! nama aku Mohammed Areesha Hazzrique. just call me awong. org banyak panggil aku awong sebab muka aku macam cina. heheh :P taun ni baru 14 nanti masuk taun baru, baru aku masuk 15. pmr laaa -.- lahir dekat hospital bahagian miri. tak tauu dekat mana. birthday aku 29 august 1997. aku nie ada ngegeh2 sikit. aku rasa banyak laaa. hehehe. aku selalu cerita pasal impian aku. perasan di sini sana lah. hahaha. aku suka main game. suka main guitar. aku nie perokok. sorry :) pernah minum tapi sekarang sudah say no :D hati aku senang di ambik. sebab itulah hati aku senang di bagi balik -.-

(what kind a person do i like)
okay, aku nak cerita pasal org yang jenis apa yang aku suka. aku nak dia sama kepala dengan aku. jenis yang suka berangan2. hahaha. bertudung. setia alu alu. tapikan kalau org yang tuuu tak ada kesemuanya. asalkan dia setia padaku. cukup :)

(waktu korg jadi girlfriend aku)
untuk my future sayang. waktu torang dengan aku nanti. torg mesti akan dengar loyar buruk aku. aku selalu cerita pasal future kita lah apa lah. ngegeh kan :P and sekarang hatiku di ambik oleh seseorang lagi aku tengah chat dgn dia :)

No comments:

Post a Comment